03 شهریور 1398
En | 

ارزیابی عملکرد میزخدمت

Loading
  • عملکرد میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز را چگونه ارزیابی می کنید؟




  

  

میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

میز خدمت بعنوان یک مرکز ارتباطات در سازمان، مهم ترین نقطه ارتباط میان سازمان های دولتی و شهروندان محسوب می گردد. با هدف بهبود سطح خدمات در حال ارائه به شهروندان، اداره کل راه و شهرسازی البرز اقدام به راه اندازی میز خدمت در ساختمان های شماره یک (واقع در مجاورت میدان دکتر حشمت) و ساختمان شماره دو (واقع در مجاورت مخابرات استان) نموده است که شهروندان با مراجعه به واحدهای میزخدمت قادر می باشند، اطلاعات موردنیاز در خصوص نحوه دریافت خدمات موردنیاز خود را کسب کنند.

 

در راستای ایجاد میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی البرز ، اقدامات کارشناسی جهت احصاء و اصلاح فرایندهای منجر به ارائه خدمات این اداره کل انجام گردیده است که تعداد 26 خدمت تا پایان سال 1396 ضمن اخذ شناسه مورد تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور قرار گرفته است و در سال 1397 تاکنون تعداد 66 خدمت احصاء گردیده و پس از تهیه شناسنامه، اخذ شناسه و تأیید توسط سازمان اداری و استخدامی کشور از طریق میز خدمت حضوری/الکترونیکی اداره کل راه و شهرسازی البرز در دسترس شهروندان محترم قرار گرفته است. 

 

شهروندان گرامی اکنون می توانند با مراجعه به میز خدمت الکترونیکی اداره کل راه و شهرسازی البرز، خدمات موردنیاز خود شامل مشاهده اطلاعات و دریافت شناسنامه خدمات، قوانین، مقررات و بخشنامه ها، دانلود فرم های مربوط به هر یک از خدمات، نحوه ارائه خدمات، اطلاعات محل ارائه خدمات بصورت حضوری، لینک دسترسی جهت دریافت خدمات بصورت آنلاین و فرم الکترونیکی درخواست خدمات، را دریافت نمایند. همچنین در صورت عدم امکان ارائه خدمت موردنظر بصورت تمام الکترونیکی، میز خدمت حضوری این اداره کل در تمام ایام هفته در ساعات اداری، آماده ارائه خدمات به شهروندان گرامی می باشد.  

جهت انجام کلیه امور مربوط به مسکن مهر ، می توانید به دفتر پیشخوان (کارگزاری مسکن مهر) به آدرس : 

کرج-بلوار نبوت - مجتمع تجاری و اداری پارسیان - بلوک A - طبقه سوم - واحد 99 

مراجعه نمایید.